Първоначално публикувано от 52outs
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
147 JTD 8v - грешка с датчика за високо налягане
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеДатчика мери това което е реалното. А атмосферното е 1 само в мега идеални условия. И ако турбото не работи в колектора ще е 1 на 31 февруари. Та тази ти мисъл като цяло е грешна
Добре -0.957 щом държиш на точностите. За по удобно аз го смятам -1
Comment
-
Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщениеДатчика кво мери няма значение. Аз взимам информацията от компютъра. Не съм я тествал с барометърче седнал на предния капак, преполагам си се досетил.
Добре -0.957 щом държиш на точностите. За по удобно аз го смятам -1Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Здравейте, колеги. Бях обещал да пиша резултати и да довърша темата.
Заиграх се с актуатора. Направих му няколко оборота. Резултат имаше, но си беше играчка. След серия качване-сваляне-качване, успях да нацеля тънкия момент, хем да влиза бързо в буст, хем да смогва да и отрегулира пиковете и да не влиза в сервизен от пренадуване. (само актуатора, не ми стигна куража да пипна и стоп болта)
Веднага се усети разликата, още преди да я донастроя. Колата почна да върви съвсем различно.
Лага между предавките значително се скъси.
Единственото разочароващо беше когато я замерих.
С едно приятелче с който съм се замервал преди да сменя каквото и да било.
Резултата показа, че все още си върви значително по-слабо от миналата година.
Ама явно с тая турбина толкова (и тоя софт).
Имам една идея за по нататък да и сложа разни веселби по дебитомера да и дойде горивото да видя кво става да си поиграя.
Пък по-нататък, ако ме слуша и не се чупи, за коледа, Дядо Мраз може да и донесе кулер и ремап.
Ама имам предчувствие, че няма да е много послушна
Comment
Comment